“Terugkijkend naar twee jaar 1-op-1 coaching door Hennie en wat het me heeft opgeleverd is het belangrijkste dat Hennie me stimuleerde me om mijn eigen aanbod, mijn eigen visie, verder te ontwikkelen.
Met haar aanmoediging ontwikkelde ik een compleet e-learning pakket voor professionals en managers die meer werkgeluk willen vinden. Ze stimuleerde me om het thema “werkgeluk” in de markt te zetten, waardoor www.een10voorwerkgeluk.nl ontstond.
Daarnaast trainde en coachte ze mij zodat ik mijn aanbod ook beter kan verkopen. Dat leidde tot:
– veel pakkender teksten op mijn site
– een veel duidelijker aanbod naar klanten in ‘pakketten’ waardoor klanten makkelijker een keuze maken
– leuke gratis weggevers voor mijn klanten, die mij weinig tijd kosten en klanten een goed inzicht geven in mijn dienstverlening
– een goed georganiseerd werkproces zodat ik mijn uren kan steken in meerwaarde bieden aan klanten
– meer samenwerking met strategische partnersResultaat is dat ik nu meer klanten heb en vooral hele leuke klanten heb, mensen die echt bij me passen en die ook bereid zijn om daar passend voor te betalen.
Ik zie het ondernemerschap nu meer als een leerproces waarin ik kan experimenten en plezier (werkgeluk!) kan hebben. De gesprekken met Hennie een mooie mix van gezellig, inspirerend en confronterend.
Ik raad Hennie van harte aan voor iedereen die zijn/haar bedrijf en zichzelf verder wil ontwikkelen.”
Hanneke Dijkman – New Options for Professionals – een10voorwerkgeluk.nl
“Ik had onlangs mijn niche aangepast en vroeg me af: zit ik wel goed? Voor mijn idee keek ik naar een zwart gat. De vorige versie van mijn weggever bood ik af-en-toe aan en als een vriendin zei “je bent aan het spammen”, dan dacht ik “loop ik weer te leuren” en stopte er acuut mee.
Na wat aanpassingen groeit nu mijn lijst en krijg ik inschrijvingen en reacties van mensen die ik niet ken. Ik heb fans, leuk. Op bijeenkomsten hoor ik nu: ik kén jou. De omgekeerde wereld!
Dit geeft positieve energie en vertrouwen in de weg die ik in ben geslagen. Mijn pad begin ik nu te zien in het donker en ik zie welke stappen ik kan nemen.
Mijn gratis weggever aanbieden voelt niet meer als ‘leuren’ maar nu bied ik het aan om iemand te helpen. En wie mijn aanpak niets vindt, is vrij om zich af te melden”
Marta van Sitteren – martavansitteren.nl
“Alles is ineens een stuk helderder voor me. Het is grappig om te merken hoe ik m’n klanten, diensten, of eigenlijk m’n hele bedrijf in een ander daglicht zie nu!
Heb ineens ook weer allemaal nieuwe ideeën en heb al een heel lijstje wat ik allemaal aan wil passen / ga doen. Ik zie nu ook ineens “overal” nieuwe klanten.
Maar ik ga eerst aan de slag met het webklaar maken van m’n assortiment en de jaarfactuur en dan spreken we elkaar”
Marjon Saft websites en optimalisatie – saftwebsites.nl (2 dagen na haar 1:1 intensive)
“Ik weet nu hoe ik mijn aanbod zo kan doen dat mijn ideale klant in actie komt. En het leuke is: deze klanten komen nu naar mij toe in plaats van dat ik het hele land door moet reizen om naar hén toe te gaan.
Sinds ik ‘mijn ideale aanbod’ heb gevolgd, heeft mijn nieuwsbrieflijst ongemerkt een enorme boost gekregen.
Ook ben ik, doordat ik nu een helder en klantgericht aanbod heb, van 3 naar 1 website gegaan. Dit levert mij veel tijd op.Ik heb duidelijk wat het hart van mijn bedrijf is en weet wat de waarde van mijn diensten is.
En het belangrijkste: Ik voel ik me zeker over mijn belofte aan de klant en mijn positie in de markt”.Ninke van der Leck – Bureau Bespreekbaar
“Wat iemand bij me kon halen was niet duidelijk en zolang je dat zelf niet weet is het helemaal lastig dat aan een ander over te brengen, laat staan te verkopen voor een goede prijs.
De 2-daagse training “je ideale aanbod” en enkele maanden daarna de VIP-seat van 4 weken hebben me flink geholpen.
Doorpakken op wat ik heb gemaakt tijdens de 2-daagse heb ik gedaan met een VIP-seat. Daarin maak je niet alleen dingen, teksten en diensten, je bespreekt ook het proces dat er bijhoort.
Mijn money mindset is nu beter in verhouding. Ik weet wat ik kost, wat ik kan en welke waarde ik mijn klant bied. Ik heb een doel en mijn vertrouwen werkt door in allerlei dingen. Nu heb ik een verhaal dat ik aan iedereen kan vertellen.Aan het einde van de 1:1 intensive kon ik zeggen: “ik heb de laatste 3 maanden 2/3 van mijn jaaromzet gehaald”.
Judith Hompe – lavievirtueel.nl
“Tijdens de training was ik concreet bezig met het ontwerpen van mijn diensten. Na de training had ik een uitgewerkt plan voor een langer lopend aanbod, verdeeld over drie producten. Het heeft mij een gevoel gegeven dat ik veel meer kan betekenen voor klanten.
Het was super om deelnemer te zijn! Geweldige stappen aan jouw hand kunnen zetten en nu los lopen … De training is heel geschikt voor zelfstandigen die steeds weer aanbieden wat hun klant vraagt en zich daarbij misschien wel eens ‘gebruikt’ voelen”.
Iene Lammers – totustraining.nl
“Ik werkte met enkele opdrachtgevers in projecten en merkte dat ik begon te worstelen met mijn rol en focus. Hierdoor liep ik op enkele gebieden vast.
De 1:1 intensive was voor mij een enorme pressure cooker. Ik heb deze ervaren als inspirerend en uitdagend in een veilige omgeving. Ongelooflijk maar na afloop had ik het hele plaatje compleet.
Over een aantal dingen had ik al eens nagedacht, maar ik nam een groot besluit, werk daarvoor nu mijn producten uit, pas mijn website aan en doe acquisitie bij bestaande en nieuwe klanten.
Omdat ik weer focus heb, kan ik ook zomaar de juiste contacten uit mijn netwerk aanspreken en weet ik met wie ik wil samenwerken. Ik ben aan het bouwen!”
Roel Lenoir – 3pm the sustainable mobility company
“Ik was al een tijd als freelancer bezig, maar ik wilde in versneld tempo mijn eigen programma lanceren.
In een afgeronde en te overziene tijd wilde ik echt stappen zetten zodat ik zou weten: is het levensvatbaar of blijft het in de marge? Ik vond het erg spannend en wilde heel erg dat het zou lukken.Ik ben erg blij dat ik voor Hennie Tibben en haar programma ‘in 100 dagen je groei versnellen’ heb gekozen.
Zij heeft mij geholpen om mijn marketing en acquisitie zo op te zetten dat het bij mij past en het leuk is om te doen.
En dat niet alleen, het is ook nog eens effectief.Ondanks dat ik mijn programma in de vakantie lanceerde, wist ik 9 deelnemers te vinden. Echt geweldig!
Het programma van Hennie is niet goedkoop, maar ik heb in die 100 dagen mijn investering ruim 3 keer terug verdiend.Elke keer als ik een nieuwe stap zet, pak ik het materiaal van de training er weer bij. Dit helpt me om keuzes te maken die bij me passen en goed zijn voor mijn bedrijf.
Ik kan het programma iedereen aanraden!”
Marloes Bouwmeester – De Succesvolle Introvert
“Ik vond het steeds belangrijker, ook met het oog op de toekomst, om me te gaan onderscheiden met een concreet product. Er zijn al zo veel ‘strategisch communicatieadviseurs met hands on-mentaliteit’.
Mijn vraag was dus: waar wil ik me de komende jaren op gaan richten? Ik had behoefte een helder aanbod te formuleren: een product dat iets toevoegt, me uitdaagt en waar ik elke dag de boer mee op kan.
Door met Hennie aan de slag te gaan, heb ik stappen gezet die ik alleen nooit zou zetten.
Ik weet nu heel duidelijk wat ik ga doen, in welke vorm en wie ik dit aan ga aanbieden. Ik heb iets ontwikkeld waar ik helemaal achter sta en ik kan niet wachten tot mijn nieuwe website live gaat.Hennie luistert goed en helpt perfect met schrappen en prioriteiten stellen. Ook het marketingdenken – formuleer je product helder, bijna banaal – heeft mij een eind op weg geholpen!
Als zelfstandige professional krijg je nooit zoveel 1-op-1 aandacht. Ik vertrouwde op Hennie en dat was een goede zet!”
Annemarie van den Hoven – Health For Progress
Aartjan van Erkel (internet copywriter van Schrijven voor Internet en auteur van het succesvolle boek ‘verleiden op internet’) vertelt over zijn ideale werkweek:
“Ik doe meer in minder tijd en werk met meer plezier dan voorheen”. – Stance van Heijst – adviseur/projectleider in Zorg en Welzijn van Van Heijst Advies
“Had ik mijn ideale werkweek maar jaren eerder gehad, dat had mij enorm veel tijd en geld gescheeld!“ – Lianne Ebbinkhuijsen – presentatiecoach van Being in the Room
“Ben blij dat ik je ideale werkweek ben ga doen, dat gaat zich terugverdienen” – Else Boutkan, expert duurzame verandering en water
“Na 7 jaar ondernemen waren mijn netwerk en ervaring groot. Maar ik kon nog steeds niet duidelijk aangeven wat ik nu precies deed of wat ik voor iemand kon betekenen. Bij elke opdrachtgever of elke klant begon ik als het ware opnieuw. Het aantal uren dat ik werkte en de omzet die ik maakte waren niet met elkaar in verhouding.
Het eerste resultaat had ik al vóór de tweedaagse, door de voorbereidingsopdracht. Tijdens de tweedaagse kreeg ik een nieuw perspectief. Ik zag opeens een manier van ondernemen die minder (véél minder) energie kost. En, het belangrijkste, dat toekomstbeeld leek heel bereikbaar.
Ik vond de tweedaagse prettig omdat het enerzijds een duidelijke en zichtbare structuur had, maar er anderzijds ook ruimte was voor twijfels, vragen en interactie.
Ik ging heel opgelucht naar huis. Natuurlijk begon het echte werk daarna pas echt. Ik moest keuzes maken en dat is niet mijn sterkste punt. Maar doordat ik bij de tweedaagse helder voor ogen had wat ik hiermee kan bereiken, gaat dat langzamerhand steeds beter. Ik focus mij nu op één doelgroep, namelijk fysiotherapeuten.
Hier ervaar ik direct de voordelen van. Ik kan mij makkelijker profileren, mensen kunnen mij beter plaatsen en ik word beter gevonden. En voor het verder aanscherpen van mijn dienstenaanbod pak ik de materialen van de tweedaagse er regelmatig bij!
Mariëlle Tromp – De Vitale Ondernemer
“Als jonge ondernemer (1,5 jaar) raakte ik overspoeld door informatie, puzzelde ik met prioriteiten en vroeg ik me af ‘wat moet ik doen of juist laten voor de bloei van mijn bedrijf?’ Ik wilde balans, focus en rust. Ik kreeg tools die op mijn lijf geschreven zijn en die de motivatie motor op gang houden. Mijn ideale werkweek geeft me meer vertrouwen, rust en houdt me op koers.”
Katrien Smets – TotaalPresent (presentatietrainer voor zelfstandig ondernemers)
“Mijn bedrijf was organisch gegroeid, ik had niet over mijn ideale werkweek nagedacht. Dat gaf me een gevoel van onrust, ik had geen grip en een permanent schuldgevoel. Ik had altijd tijd tekort en een voortdurende worsteling met de vragen “doe ik het goed”? en “hoe ga ik om met mijn tijd?”.
Het actie-programma is een reality check. Bottlenecks komen naar voren en ik krijg een strategie om handig aan te pakken. Ik waardeer mezelf meer, ben opgeruimder, tevredener en ervaar sereniteit. Vrije tijd mocht hiervoor eigenlijk niet, vrije tijd blijkt nu essentieel. De dag (startseminar) is leuk en de coaching erna stimuleert me om echt handen en voeten te geven aan mijn ideale werkweek. Ik heb het gevoel dat ik mijn miljoenenbedrijf kan realiseren!”
Laura Babeliowsky – Get Clients Now!
“Hennie Tibben heeft op een frisse, prettige en transparante wijze mij kennis laten maken met de huidige stand van zaken op het gebied van sociale media. Ben er zeer tevreden over.”
Edwin Haring – Of Course (fiscalist, bedrijfskundige, mediator, entrepreneur)
“Als zelfstandig gevestigd trainer + coach liep ik door tijdgebrek ernstig achter in mijn digitale netwerk activiteiten. Om in korte tijd een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden op dit gebied volgde ik bij Hennie de workshop “pimp je netwerk online”. Dit doel is zeker gehaald. Maar vooral een verdieping van het gebruik van LinkedIn heeft van mij een enthousiaste netwerker gemaakt. Hennie is een inhoudelijk sterke- en gedreven coach / trainer. Ze gaat met enorm gemak in op vragen maar houdt wel de grote lijn aan. Daarnaast schept ze een hele vrolijke en persoonlijke sfeer waardoor de workshop ook nog echt leuk is!”
Koosje van Frankenhuysen (zelfstandige trainer, coach, psycholoog)
“Dank je wel voor je leuke nieuwsbrieven. Ik haal er telkens weer iets uit en forward ze ook regelmatig naar anderen. Ik vind ze precies lang genoeg, concreet en praktisch toepasbaar. Complimenten!”
Sandra Lopulalan – COO bij ERA Nederland N.V. en marketing & (personal) branding specialist met haar eigen bedrijf BrandStand
“Heerlijke columns. Spiegelend, inspirerend, motiverend, aanstekelijk. Gewoon fijn”.
Denise Janmaat – ondernemend als adviseur rolstoeltoegankelijkheid en personal datingcoach vanuit haar bedrijf D-Date Partnerlink BV
Hier krijg je een overzicht van mijn concrete aanbod en diensten